18 Eylül 2008 Perşembe

İYİ GÜNLER SEVGİLİM



Güzel olan şeylere sebep değilim... Yine de beklenmedik olabilir; acıtabilir, paramparça kırabilir ve o halde bırakabilirim. Uzun zaman sonra sokağa çıkıyorum bugün, ışık gözlerimi alıyor; eylül bu kadar sıcak olmamalı. Yazdan kalma yanıkları iyileştirecek birkaç damla arıyor insan. Daha fazla üşümez oysa içim. Siyah giyiniyorum, uzun zaman sonra yeniden gösteriyorum sadakatimi ona; o da bana hep sadık, bana yakışmak istiyor belli. Sokakla yeniden tanışıyorum, giydiklerime kendimi tanıtıyorum, apartmana giren yabancı kedilerle selamlaşıyorum. Çatı katına kadar kovalıyorum bir tanesini, içlerinden en çirkin olanını.
Yeni bir mevsime girmişiz, ilk yaralar çoktan kapandı. Kanasalar da farketmezdi, benim kanatlarımı ışıtan gökyüzünün altında duruyorsun sen de. Sen de benim gibi ufacık bir karıncasın işte; kocaman kanatların olduğu hayaline kapılıyorsun. Çünkü biliyorsun; " hiçbirşey hayalindeki kadar güzel olamaz".
Bata çıka, bata çıka, bata çıka..
Yolunu bulmak isteyen kim ki....
"bana yoksun biliyorum..."

Hiç yorum yok: